joi, 7 iunie 2018

Am filmat în Ploiești o altfel de nuntă

Da, așa este! Am filmat în Ploiești o altfel de nuntă. Spun o altfel de nuntă pentru că oamenii pentru care am filmat, mirii sunt două persoane speciale. Cu mult bun simt, de o eleganță și un respect rar întâlnit în zilele noastre, Ramona și Raul au avut încredere în mine să le filmez nunta.

Ca de fiecare dată, mi-am dat interesul ca filmarea să iasă cât mai bine. Filmarea a fost realizată în Ploiești la vreo 15 km departare de oraș. Locația m-a ajutat enorm pentru că m-am putut folosi de elemente din natură.

Elementele din natură sunt cheia unei povești ce trebuie păstrată în timp așa cum a fost. Mă bucur că nu sunt nevoit să filmez nunți doar în orașe mari precum București. Nunta filmată de mine în Ploiești m-a făcut să înțeleg ca oamenii trebuie iubiți, chiar dacă îți sunt clienți. Fără ei, tu nu ai exista din punct de vedere profesional.

Așa este! Indiferent de locul în care filmezi și pentru cine filmezi, trebuie să rămâi recunoscător pentru că rezultatul muncii tale se datorează în mare parte mirilor.

Aceasta este nunta filmată în Ploiești.
Filmarea a fost realizată de 2 cameramani. Locație: Ploiești, România. Categoria: Filmare Nuntă

Daca vrei să vezi mai multe filmări de nuntă realizate în Ploiești, poți urmări Echipa de Cameramani din Ploiești

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu